Bangkok VM sista dagen

Vinnare i singelspelet blev Walter Ray Williams JR från USA. Nu till dagens Mastersslutspel dom som spelade för Sverige var Robert Andersson och Peter Ljung. Peter möte Cruz från Mexico och det gick ju inte som vi alla hade hoppats på för det var respass redan efter 3 serier mexicanan vann med klara 3-0 sedan var det Roberts tur att försvinna mot Hussain Nasir från UAE Robert förlorade med 3-1 men han hade lägga att vinna 4 serien det ända han behövde göra var att sätta 2 strickar i rad. Men så blev inte fallet jag kan bara säga att han hade mer än otur i det fallet efter stricke så stog det en käggla kvar men det var inte vilken som hälst utan 2 eller 3 gånger så stog 8 kvar hmmmm. Finalen spelas mellan Walter Ray från USA och Jesper Agerbo från Danmark jag återkommer om vem som vann. Nu till mig själv lite imorgon Söndag så skall jag flyga till Koh Samui jag vet inte just nu när jag sitter och skriver om det är oroligt på den flygplatsen för det är det på många andra ställen här i Thailand. Här i Bangkok så har det varit oroligt några dagar men det är något som jag inte direkt har märk av. Så vi får se hur det går imorgon. Bilder kommer snart!!!!


Kommentarer
Postat av: syster yster

som vanligt skriver du massor!!!!!!!!

2008-09-03 @ 10:08:13
Postat av: syster yster

Bra Andreas, ännu en dag med mycket bloggande!!!!

2008-09-04 @ 21:21:22
Postat av: syster yster

HALLÅ, var är du ?????? Skrivkramp eller???

2008-09-07 @ 16:25:27
Postat av: syster yster

Vi väntar!!!

2008-09-08 @ 09:30:14
Postat av: callo

tja babe. är du ute och reser nu igen, helt otroligt vad avis jag är! Men så duktig på att uppdatera är du visst inte. :-) ha de gött! kram kram

2008-09-08 @ 15:20:09
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: syster yster

men hallååååååååå!, nu får du väl vakna till och skriva!!!!

2008-09-13 @ 11:31:24
Postat av: LAXKUNGEN

OK de e semester men va fan skriv nåt. Vi ska till Hökensås i september sak du me elllller.

2008-09-13 @ 22:25:39
Postat av: LAXKUNGEN

Halllo eller ok du har semester mennnnnn.

Ska du me till Hökensås i september

2008-09-13 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0