VM i Bangkok

Då har man varit i bangkok i två dagar. Landade på Tisdag morgon 26 Augusti klockan 06:00 och tog en taxi till hotellet jag hade tänkt att jag skulle sova lite innan jag åkte till Bowlinghallen och kollade på grabbarna när dom spelar VM. Men så blev inte fallet då jag inte fick mitt rum direkt ändå så hade dom sagt att jag skulle få det när jag kom men så är det när man är i Thailand hahaha. Nå väll jag kom till bowlinghallen till slut och kollade på grabbarna som spelade sina första 3 serier i 5 manna det gick okej för dom och dom var med tills nästa runda som spelades idag över 3 serier de med. Dom började bra och var fortfarade med i striden om 4 platser till finalspel. Men efter 3 serier så visade det sig att Norge,USA,Finland och Korea var dom starkasde lagen för att gå till finalspel hur det gick vet jag inte för jag åkte till hotellet så jag får återkomma i om vilka som vann. Så nu är det bara att ta nya tag för grabbaren i singelspelet på Onsdag och Torsdag då får vi hoppas att det går bättre. Bilder kommer snart. Nu skall jag gå och äta lite mat och dricka några öl så ni får ha det så bra så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0