BANGKOK

Hej alla da har man kommit till Thailand da.(Ni far ursakta stavningen men det ar engelsk tangentbord) Ar just nu i Bangkok och det ar Sondagen den 3 Februari. Imorgon kommer jag att flyga ner till Phuket och vara dor i 10 dagar men fragan ar om det blir det. For alla som jag har pratat med sager att det har blivit dyrt dar. Sa troligen ar jag bara dar nagra dagar och drar vidare sen. Var vet jag inte just nu. Men sa mycke kan jag saga att det ar varam har 30-35 grader. Ha det bara dar hemma sa skriver jag mer nar jag kommer till nasta plats.

Kommentarer
Postat av: syster yster

Vaddå dyrt? Det beror nog på vad man jämför med.
Hör av dig snart!!!!! PS Vi har köpt ett akvarie

2008-02-03 @ 15:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0